Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » Regulamin sklepu MAZIAJE2

Regulamin sklepu MAZIAJE

Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zmiany w prawie ochrony danych osobowych związane z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. UE L 119/1 z 4.5.2016R) zwanego dalej RODO, realizując przysługujące Państwu na podstawie Art. 13 RODO prawo do informacji, przedstawiamy Państwu treść klauzuli informacyjnej administratora danych osobowych.
 JMCP-Jacek Moskalik w ramach wzajemnych relacji biznesowych przetwarza przekazane przez Państwa dane osobowe, które mogą dotyczyć Państwa reprezentantów, właścicieli lub pracowników.

Klauzula informacyjna administratora danych osobowych.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest JMCP-Jacek Moskalik. z siedzibą: ul. Akacjowa 10/11, 02-534 Warszawa,
- Możecie się Państwo kontaktować z nami listownie na adres ul. Akacjowa 10/11, 02-534 Warszawa, mailowo na adres info@maziaje.waw.pl:, telefoniczne pod numerem 881 370 336 lub 22 114 67 76,
- Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu realizacji umów handlowych, przeprowadzania rozliczeń finansowych, działań marketingowych,
- Państwa dane możemy przekazywać: osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, innym odbiorcom np. ubezpieczycielom, bankom, podmiotom świadczącym nam usługi transportowe, pomoc
prawną, instytucjom, które z mocy prawa mogą żądać przekazania danych,
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania współpracy biznesowej , w czasie przez który moglibyście Państwo wnieść reklamację lub pozew, a także w okresie przez który zobowiązani jesteśmy do przetwarzania danych na podstawie ustaw podatkowych, w tym ustawy o
podatku dochodowym oraz ustawy o podatku od towarów i usług,
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Państwa dane nie są przetwarzane w sposób automatyczny ani nie podlegają profilowaniu.
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Państwo uznają, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO.

Z poważaniem
Jacek Moskalik

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DLA UMÓW ZAWARTYCH OD DNIA 10 STYCZNIA 2017r.
Warszawa, dnia 10/01/2017 r.
 
Regulamin Zakupów w Sklepie Internetowym WWW.MAZIAJE.WAW.PL
 
§ 1
Definicje pojęć
 
Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, Pocztę Polską bądź przewoźnika (kurier) Towaru określonego w Zamówieniu.
Formularz Rejestracji – interaktywny formularz, znajdujący się na Stronie Internetowej Sprzedawcy, umożliwiający dokonanie czynności faktycznej, w sposób określony w Regulaminie, wymaganej dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu.
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz, znajdujący się na Stronie Internetowej Sprzedawcy, umożliwiający złożenie Zamówienia oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna, nie posiadająca osobowości prawnej, a która posiada zdolność prawną - w tym Konsument oraz Przedsiębiorca - z którą może być zawarta Umowa Sprzedaży.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (jednolity tekst Dz.U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.).
Konsument – konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, dokonująca Zamówienia w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin – niniejszy Regulamin Zakupów w Sklepie Internetowym www.maziaje.waw.pl.
Rejestracja – czynność faktyczna dokonana w sposób określony w Regulaminie, za pomocą Formularza Rejestracji, wymagana dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu.
Sprzedawca - Jacek Moskalik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jacek Moskalik „JMCP” z siedzibą w Warszawie, pod adresem Akacjowa 10 lok. 11, NIP 521-12-87-099, REGON 012133855, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, posługujący się dla potrzeb kontaktów z Klientami adresem: Koncertowa 11 lok. U 205, 02-787 Warszawa, adresem poczty elektronicznej (e-mail): info@maziaje.waw.pl oraz numerem telefonu kom. 881-370-336/numerem faxu/tel. (22) 114-67-76.
Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny na Stronie Internetowej Sklepu pod domeną www.maziaje.waw.pl pełniący funkcje sprzedażowe, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
Towar– rzeczy ruchome takie jak: artykuły plastyczne, artykuły biurowe, materiały eksploatacyjne przedstawione przez Sprzedawcę za pomocą Sklepu, które mogą być przedmiotem Umów Sprzedaży.
Umowa Sprzedaży (także jako: Umowa) – umowa sprzedaży Towaru, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem/Konsumentem zawierana na odległość z wykorzystaniem funkcji Sklepu.
Ustawa o ogólnym bezpieczeństwie produktów – ustawa z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (jednolity tekst Dz. U. z 2016 r. poz. 2047).
Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich - ustawa z dnia 26 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r. poz. 1823).
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.).
Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym – ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (jednolity tekst Dz.U. z 2016 r. poz. 3 ze zm.).
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (jednolity tekst Dz.U. z 2016 r., poz. 1030 ze zm.).
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia w przedmiocie zawarcia umowy Sprzedaży Towaru.
Zawartość – wszelkie dane, informacje, algorytmy, oznaczenia, itp. udostępnione za pomocą Sklepu.

§ 2
Postanowienia ogólne
 
1. Regulamin określa zasady i warunki dokonywania przez Sprzedawcę - za pośrednictwem Sklepu - sprzedaży Towarów Klientom.
2. Jeżeli dane postanowienie Regulaminu dotyczy wyłącznie Konsumenta jest to wprost w Regulaminie wskazane.
3. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych:

• użycie urządzenia umożliwiającego oglądanie stron internetowych oraz dokonywania na nich czynności,
• minimalna rozdzielczość ekranu urządzenia końcowego: 1024 x 768 pikseli,
• podłączenie do Internetu,
• aktualna przeglądarka internetowa np.: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera z włączoną obsługą JavaScript i plików cookies,
• program umożliwiający otwieranie plików PDF, np. Adobe Acrobat Reader,
• posiadanie aktywnej skrzynki poczty elektronicznej umożliwiającej odbiór wiadomości nie większych niż 5 MB.

5. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klienta ze Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Serwisu na urządzeniach końcowych Klienta. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klienta ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Sklepu.
6. Wszelkie prawa do Sklepu, w tym prawa własności intelektualnej, jego nazwy, domeny internetowej i Zawartości przysługuje wyłącznie Sprzedawcy, a korzystanie ze Sklepu może nastąpić wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem.
7. Klient nie jest uprawniony do publicznego udostępniania lub rozpowszechnia w jakiejkolwiek formie Zawartości ani do zezwalania osobom trzecim na publiczne rozpowszechnianie i udostępnianie Zawartości.
8. Klient nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w Sklep i Zawartość, w szczególności nie jest uprawniony do ingerowania w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania, ani inne elementy Sklepu i Zawartości; nie może dokonywać żadnych zmian, uzupełnień, modyfikacji lub innych czynności na Zawartości poza tymi wyraźnie dozwolonymi na podstawie niniejszego Regulaminu. Zabronione są wszelkie czynności, które wprost nie są dozwolone przez Regulamin, a w szczególności które destabilizowałyby pracę Sklepu, utrudniałyby dostęp do Sklepu lub Zawartości lub korzystanie z nich. Zabronione jest również podejmowanie innych działań na szkodę Sprzedawcy, innych Klientów lub zagrażających ich prawom lub interesom. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w pracy Sklepu wywołane działaniem siły wyższej, awarią sprzętu lub niedozwoloną ingerencją.
9. Zabronione jest wykorzystywanie Strony Internetowej Sklepu przez Klienta do przesyłania niezamówionej informacji handlowej w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
10. Sprzedawca stosuje kodeks dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym stanowiący Załącznik Nr 2 do Regulaminu.
 
§ 3
Rejestracja
1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży Klient jest obowiązany dokonać nieodpłatnej Rejestracji za pomocą Formularza Rejestracji.
2. W przypadku dokonania Rejestracji - w Formularzu Rejestracji zostaną zamieszczone dane pozwalające na prawidłową identyfikację Klienta (imię i nazwisko osoby fizycznej, nazwa osoby prawnej, nazwa jednostki organizacyjnej, nie posiadającej osobowości prawnej, a która posiada zdolność prawną, firma przedsiębiorcy), dane adresowe Klienta, adres poczty elektronicznej Klienta (adres e-mail), nr telefonu Klienta, dane potrzebne do wystawienia faktury proforma, faktury VAT bądź paragonu fiskalnego.
3. W przypadku Konsumenta podanie danych osobowych w Formularzu Rejestracji jest dobrowolne - jednakże nie podanie tych danych uniemożliwia dokonanie Rejestracji, a w konsekwencji uniemożliwia zawarcie przez Konsumenta Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem ust. 4 (przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych).
4. Dane osobowe Konsumenta – oprócz przetwarzania w celach sprzedażowych - są przetwarzane przez Sprzedawcę także w celach marketingowych. Wyrażenie zgody przez Konsumenta na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych w celach marketingowych oznacza zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy – poprzez przesyłanie newslettera - na adres poczty elektronicznej Konsumenta, podany w Formularzu Rejestracji. Wyrażenie przez Konsumenta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych, nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży. Zgoda na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Konsumenta w celach marketingowych może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia przez Konsumenta na trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy info@maziaje.waw.pl
5. Rejestracja następuje poprzez prawidłowe wypełnienie przez Klienta Formularza Rejestracji oraz przesłanie wypełnionego Formularza Rejestracji drogą elektroniczną do Sprzedawcy. Po dokonaniu Rejestracji Klient otrzymuje od Sprzedawcy powiadomienie mailowe na podany przez siebie adres poczty elektronicznej o Rejestracji.
6. W trakcie wypełniania Formularza Rejestracji Sprzedawca umożliwia Klientowi zapoznanie się z Regulaminem. W celu prawidłowego wypełnienia Formularza Rejestracji Klient jest zobowiązany zaakceptować Regulamin poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w Formularzu Rejestracji.
7. Bez dokonania Rejestracji za pomocą Formularza Rejestracji niemożliwe jest złożenie Zamówienia.
 
§ 4
Składanie i przyjmowanie Zamówień
 
1. Informacje dot. Towarów (łącznie z cenami) zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Towary w Sklepie są wskazane i oznaczone, według specyfikacji, na Stronie Internetowej Sklepu.
3. W odniesieniu do Towaru zawarte są informacje dotyczące: rodzaju Towaru, producencie Towaru bądź jego importerze, opisu Towaru, ceny brutto Towaru (tj. cenie z podatkiem VAT), znaku bezpieczeństwa i znaku zgodności – jeżeli wymagają tego przepisy odrębne.
4. Klient może składać Zamówienia nabycia Towarów przez 7 (siedem) dni w tygodniu, 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
5. Klient składa Zamówienie nabycia Towarów poprzez:
• dodanie Towaru do Zamówienia poprzez wybór polecenia „Koszyk”, znajdującego się pod danym Towarem, który jest prezentowany na Stronie Internetowej Sklepu,
• prawidłowe wypełnienie elektronicznego Formularza Zamówienia; w Formularzu Zamówienia Klient winien wskazać: rodzaj oraz ilość zamówionych Towarów, adres dostawy Towaru, sposób płatności za Towar, sposób dostawy Towaru.
• zatwierdzenie i wysłanie prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia – poprzez wybranie polecenia „Zamawiam i płacę”; zatwierdzenie i wysłanie prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia jest możliwe jedynie po ponownej akceptacji Regulaminu.
6. Każdorazowo przed wysłaniem prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany przez Sprzedawcę o: danych adresowych podanych przez Klienta, rodzaju i ilości zamówionych Towarów, wartości Zamówienia (tj. łącznej cenie brutto za zamówione Towary), adresie dostawy Towaru, sposobie płatności ceny za Towar, wybranym przez Klienta sposobie dostawy Towaru, opłacie (jeżeli została naliczona) za dostawę Towaru. Podany przez Klienta adres dostawy Towaru jest miejscem spełnienia świadczenia.
7. Do momentu zatwierdzenia i wysłania do Sprzedawcy Zamówienia - poprzez wybranie w Formularzu Zamówienia polecenia „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość dokonywania zmian dot. rodzajów Towarów i ich ilości w Zamówieniu.
8. Zatwierdzenie i wysłanie przez Klienta Zamówienia - poprzez użycie polecenia „Zamawiam i płacę” - jest oświadczeniem woli Klienta w przedmiocie złożenia oferty zakupu Towarów od Sprzedawcy poprzez Sklep (Zamówienie).
9. Złożenie Zamówienia przez Klienta nie jest równoznaczne z przyjęciem Zamówienia przez Sprzedawcę.
10. Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę następuje poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w Formularzu Rejestracji, potwierdzenia przyjęcia Zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta informacji od Sprzedawcy o potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia zostaje zawarta Umowa Sprzedaży - w przypadku gdy Klient wskazał sposób płatności ceny gotówką przy odbiorze. W przypadku gdy Klient wybrał sposób płatności w formie przedpłaty - Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie wpływu płatności na konto Sprzedawcy.

§ 5
Realizacja Zamówień
 
1. Sprzedawca dostarcza Towary wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Termin dostawy Towarów jest liczony w dniach roboczych.
4. Początkiem biegu terminu dostawy Towarów jest dzień następujący po dniu poinformowania Klienta o potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia - w przypadku gdy płatność za Towar ma nastąpić gotówką przy odbiorze.
5. Początkiem biegu terminu dostawy Towarów jest dzień następujący po dniu wpłynięcia środków pieniężnych z tytułu ceny i opłaty za dostawę towaru (jeżeli opłata taka została naliczona) na rachunek bankowy Sprzedawcy – w przypadku gdy płatność za Towar ma nastąpić w formie przedpłaty.
6. Dostawa Towarów następuje w terminie do 14 (czternastu) dni roboczych, z zastrzeżeniem ust. 4 i ust. 5. W razie opóźnienia Sprzedawcy Klient może wyznaczyć dodatkowy termin na dostawę Towarów a po jego bezskutecznym upływie od umowy odstąpić (art. 543 1 § 2 Kodeksu cywilnego).
7. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary w sposób wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
8. Klient wskazuje w Formularzu Zamówienia następujący sposób Dostawy Towarów:
• bezpośrednio przez Sprzedawcę,
• za pośrednictwem Poczty Polskiej,
• za pośrednictwem przewoźnika (kurier).
9. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju w obecności doręczyciela Poczty Polskiej bądź przewoźnika (kuriera). W razie stwierdzenia ubytku bądź uszkodzenia przesyłki Klient obowiązany jest do dokonania wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
 
§ 6
Ceny Towarów oraz opłaty należne za dostarczenie zamówionych Towarów
 
1. Sprzedawca oświadcza, że obowiązującą Klienta ceną brutto (tj. obejmującą podatek od towarów i usług VAT) poszczególnych Towarów jest cena podana na Stronie Internetowej Sklepu w momencie złożenia Formularza Zamówienia przez Klienta.
2. W przypadku dostawy Towaru przez doręczyciela Poczty Polskiej bądź przewoźnika (kurier) Klient ponosi także opłatę za dostawę zamówionych Towarów. Opłata ta jest uzależniona od wagi i gabarytu Towarów oraz aktualnego cennika opłat Poczty Polskiej/przewoźnika. W przypadku dostawy Towaru osobiście przez Sprzedawcę Klient nie ponosi opłaty za dostawę zamówionych Towarów.
§ 7
Sposoby płatności ceny za Towar oraz opłat za dostawę Towaru
 
1. W Sklepie stosowane są następujące sposoby płatności ceny za zakupione Towary:
• płatność gotówką przy odbiorze – Klient płaci osobiście do rąk Sprzedawcy odbierając zamówiony Towar,
• przedpłata – Klientowi na podany przez Niego w Formularzu Rejestracji adres poczty elektronicznej wysyłana jest faktura pro forma wraz z numerem rachunku bankowego Sprzedawcy. Zamówienie jest realizowane po opłaceniu i zaksięgowaniu płatności u Sprzedawcy. Przyjmowanie płatności następuje na rachunek bankowy Sprzedawcy w każdym przypadku, gdy: 1) stroną transakcji, z której wynika płatność, jest inny przedsiębiorca oraz 2) jednorazowa wartość transakcji, bez względu na liczbę wynikających z niej płatności, przekracza równowartość 15.000 (piętnaście tysięcy) euro przeliczonych na złote według średniego kursu walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym dokonano transakcji. Ewentualne koszty związane z dokonaniem płatności za pośrednictwem banku obciążają Klienta.
2. Określona w § 6 ust. 2 opłata za dostawę zamówionych Towarów (Poczta Polska/kurier) jest doliczana do wartości zamówienia.
3. Faktura VAT zostanie wystawiona w terminie do 7 (siedmiu) dni od dnia zrealizowania dostawy.
 
§ 8
Miejsce i sposób składania oraz sposób rozpatrywania reklamacji
 
1. Klient składa reklamację w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych, liczonym od dnia, w którym nastąpiło lub miało nastąpić dostarczenie zamówionych Towarów.
2. Reklamacja powinna zawierać opis oraz dokument (w kopii) potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru (kopia faktury VAT, paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego). Reklamacja może być przesłana na adres: ul. Koncertowa 11 lok. U 205, 02-787 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: info@maziaje.waw.pl
3. Reklamacja powinna określać numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca zwróci Klientowi cenę za Towar wraz z uiszczonymi przez Klienta opłatami w przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy Sprzedaży, na zasadzie § 5 ust. 6 bądź wygaśnięcia umowy, o którym mowa w ust. 5.
4. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich złożenia przez Klienta.
5. W razie uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji dotyczącej wad dostarczonych Towarów Klient zobowiązany jest zwrócić wadliwy Towar na adres Sprzedawcy w terminie 7 dni od dnia poinformowania Klienta przez Sprzedawcę o obowiązku zwrotu wadliwego Towaru.
6. W takim wypadku Sprzedawca dostarczy Klientowi Towar wolny od wad w terminie 14 dni od dnia zwrotu wadliwego Towaru, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie. W wypadku, gdy dostarczenie Towaru wolnego od wad nie jest możliwe Sprzedawca zwróci Klientowi w terminie 14 dni od dnia zwrotu wadliwego Towaru uiszczoną przez Klienta cenę oraz wniesione przez Klienta opłaty za dostawę Towaru, a Umowa Sprzedaży wygasa.
7. W stosunku do Klienta, nie będącego Konsumentem, wyłączone zostają uprawnienia wynikające z rękojmi.

§ 9
Przepisy dotyczące tylko Konsumentów.
 
1. Poniższe postanowienia mają zastosowanie jedynie do Konsumentów. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie do Umów Sprzedaży zawartych pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą mają zastosowanie przepisy ustawy o prawach konsumentów.
2. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
3. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia:
• w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Towaru - w przypadku Umowy sprzedaży Towaru,
• w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniego z Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniego Towaru- w przypadku Umowy sprzedaży wielu Towarów, które dostarczane są osobno,
• w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części - w przypadku Umowy sprzedaży Towarów dostarczanych partiami lub w częściach,
• w którym Konsument wszedł w posiadanie pierwszego z Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie pierwszego z Towarów - w przypadku umów o regularne dostarczanie Towarów przez czas oznaczony.
4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument musi poinformować Sprzedawcę podając: adres pocztowy, oraz o ile są dostępne, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail - o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
5. Konsument może skorzystać z wzoru Formularza Odstąpienia od Umowy Sprzedaży, stanowiącego Załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Konsument może również wypełnić i przesłać Formularz Odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy info@maziaje.waw.pl . Jeżeli Konsument skorzysta z tej możliwości, Sprzedawca przesyła Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na trwałym nośniku (pocztą elektroniczną).
6. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy, aby Konsument wysłał Formularz Odstąpienia od Umowy Sprzedaży bądź oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od Umowy przed upływem 14- to dniowego terminu do odstąpienia od Umowy.
7. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy Sprzedaży umowę uważa się za nie zawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta Konsumenta przestaje wiązać.
8. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym opłaty za dostawę Towaru nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy – z zastrzeżeniem, że w przypadku wydania Towaru Konsumentowi, Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub do czasu otrzymania dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
13.  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od daty wydania Konsumentowi Towaru.
14. Przy wykonywaniu uprawnień z rękojmi, jeżeli Towar ma wadę Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy (art. 560 § 1 Kodeksu cywilnego), chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni Towar wadliwy na Towar wolny od wad albo wadę usunie (uznaje się, że spełnienie przesłanki niezwłocznej i bez nadmiernej niedogodności wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad ma miejsce w przypadku dostarczenia Konsumentowi nowego niewadliwego Towaru w terminie 14 dni od dnia złożenia Sprzedawcy oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy). Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
15. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady Towaru żądać wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo zamiast wymiany wadliwego Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie wadliwego Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę (art. 560 § 2 Kodeksu cywilnego).
16. Przy wykonywaniu uprawnień z rękojmi, jeżeli Towar ma wadę Konsument może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady (art. 561 § 1 Kodeksu cywilnego). Uznaje się, że w przypadku gdy Sprzedawca wymienił wadliwy Towar na wolny od wad lub usunął wadę w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania Konsumenta jest to traktowane jako wymianę Towaru na wolny od wad albo usunięcie wady w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego Towaru w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
17. Jeżeli Konsument wykonujący uprawnienia z rękojmi zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 (czternastu) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
18. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży jeśli wada jest nieistotna.
19. Konsument ma możliwość skorzystania ze sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Warszawie ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Konsumenci/ważne adresy.
20. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

§ 10
Postanowienia końcowe
 
1. Wszelkie spory wynikające z umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientami, nie będącymi Konsumentami będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Sprzedawcy.
2. Niniejszy Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej na Stronie Internetowej Sprzedawcy.
 
§ 11
Wejście w życie Regulaminu
 
Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.01.2017 r.
 
 
Załącznik Nr 1
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
 
 (miejscowość, data)

Adresat [nazwa przedsiębiorcy, adres pocztowy, o ile odstępne, numer faksu i adres e-mail]
 
 Ja/My (*) ………………………………………………………………………… niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
 ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
 Numer rachunku bankowego do zwrotu środków**:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………
Data zawarcia umowy/odbioru ……………………………………...............
Imię i nazwisko Konsumenta/ów ……………………………………………..
Adres Konsumenta/ów …………………………………………………………
Podpis Konsumenta (-ów) * (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)  …………………
* Niepotrzebne skreślić
** O ile jest inny niż rachunek bankowy, z którego dokonano zapłaty, bądź w przypadku dokonania płatności gotówką przy odbiorze.
 
 
Załącznik Nr 2
KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
1. Sprzedawca dba o jakość kontaktów z Klientem.
2. Sprzedawca rzetelnie przedstawia Klientowi warunki sprzedaży.
3. Sprzedawca rzetelnie i terminowo rozpatruje reklamacje.
4. Sprzedawca chroni informacje o Klientach i wykorzystuje je tylko zgodnie z postanowieniami Regulaminu.







 

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DLA UMÓW ZAWARTYCH DO DNIA 10 STYCZNIA 2017r.
Warszawa, dnia 02/10/2015 r.
 
Regulamin Zakupów w Sklepie Internetowym WWW.MAZIAJE.WAW.PL
 
§ 1
Definicje pojęć
 
Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, Pocztę Polską bądź przewoźnika (kurier) Towaru określonego w Zamówieniu.
Formularz Rejestracji – interaktywny formularz, znajdujący się na Stronie Internetowej Sprzedawcy, umożliwiający dokonanie czynności faktycznej, w sposób określony w Regulaminie, wymaganej dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu.
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz, znajdujący się na Stronie Internetowej Sprzedawcy, umożliwiający złożenie Zamówienia oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna, nie posiadająca osobowości prawnej, a która posiada zdolność prawną - w tym Konsument oraz Przedsiębiorca - z którą może być zawarta Umowa Sprzedaży.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (jednolity tekst Dz.U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).
Konsument – konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, dokonująca Zamówienia w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin – niniejszy Regulamin Zakupów w Sklepie Internetowym www.maziaje.waw.pl.
Rejestracja – czynność faktyczna dokonana w sposób określony w Regulaminie, za pomocą Formularza Rejestracji, wymagana dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu.
Sprzedawca - Jacek Moskalik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jacek Moskalik „JMCP” z siedzibą w Warszawie, pod adresem Akacjowa 10 lok. 11, NIP 521-12-87-099, REGON 012133855, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, posługujący się dla potrzeb kontaktów z Klientami adresem: Koncertowa 11 lok. U 205, 02-787 Warszawa, adresem poczty elektronicznej (e-mail): info@maziaje.waw.pl oraz numerem telefonu kom. 881-370-336/numerem faxu/tel. (22) 114-67-76.
Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny na Stronie Internetowej Sklepu pod domeną www.maziaje.waw.pl pełniący funkcje sprzedażowe, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
Towar– rzeczy ruchome takie jak: artykuły plastyczne, artykuły biurowe, materiały eksploatacyjne przedstawione przez Sprzedawcę za pomocą Sklepu, które mogą być przedmiotem Umów Sprzedaży.
Umowa Sprzedaży (także jako: Umowa) – umowa sprzedaży Towaru, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem/Konsumentem zawierana na odległość z wykorzystaniem funkcji Sklepu.
Ustawa o ogólnym bezpieczeństwie produktów – ustawa z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (jednolity tekst Dz. U. z 2015 r. poz. 322).
Ustawa o prawach konsumentów – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz.U. z 2014 r., poz. 827).
Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym – ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. Nr 171, poz. 1206 ze zm.).
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (jednolity tekst Dz.U. z 2013 r., poz. 1422).
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia w przedmiocie zawarcia umowy Sprzedaży Towaru.
Zawartość – wszelkie dane, informacje, algorytmy, oznaczenia, itp. udostępnione za pomocą Sklepu.

§ 2
Postanowienia ogólne
 
1. Regulamin określa zasady i warunki dokonywania przez Sprzedawcę - za pośrednictwem Sklepu - sprzedaży Towarów Klientom.
2. Jeżeli dane postanowienie Regulaminu dotyczy wyłącznie Konsumenta jest to wprost w Regulaminie wskazane.
3. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych:

• użycie urządzenia umożliwiającego oglądanie stron internetowych oraz dokonywania na nich czynności,
• minimalna rozdzielczość ekranu urządzenia końcowego: 1024 x 768 pikseli,
• podłączenie do Internetu,
• aktualna przeglądarka internetowa np.: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera z włączoną obsługą JavaScript i plików cookies,
• program umożliwiający otwieranie plików PDF, np. Adobe Acrobat Reader,
• posiadanie aktywnej skrzynki poczty elektronicznej umożliwiającej odbiór wiadomości nie większych niż 5 MB.

5. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klienta ze Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Serwisu na urządzeniach końcowych Klienta. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klienta ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Sklepu.
6. Wszelkie prawa do Sklepu, w tym prawa własności intelektualnej, jego nazwy, domeny internetowej i Zawartości przysługuje wyłącznie Sprzedawcy, a korzystanie ze Sklepu może nastąpić wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem.
7. Klient nie jest uprawniony do publicznego udostępniania lub rozpowszechnia w jakiejkolwiek formie Zawartości ani do zezwalania osobom trzecim na publiczne rozpowszechnianie i udostępnianie Zawartości.
8. Klient nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w Sklep i Zawartość, w szczególności nie jest uprawniony do ingerowania w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania, ani inne elementy Sklepu i Zawartości; nie może dokonywać żadnych zmian, uzupełnień, modyfikacji lub innych czynności na Zawartości poza tymi wyraźnie dozwolonymi na podstawie niniejszego Regulaminu. Zabronione są wszelkie czynności, które wprost nie są dozwolone przez Regulamin, a w szczególności które destabilizowałyby pracę Sklepu, utrudniałyby dostęp do Sklepu lub Zawartości lub korzystanie z nich. Zabronione jest również podejmowanie innych działań na szkodę Sprzedawcy, innych Klientów lub zagrażających ich prawom lub interesom. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w pracy Sklepu wywołane działaniem siły wyższej, awarią sprzętu lub niedozwoloną ingerencją.
9. Zabronione jest wykorzystywanie Strony Internetowej Sklepu przez Klienta do przesyłania niezamówionej informacji handlowej w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
10. Sprzedawca stosuje kodeks dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym stanowiący Załącznik Nr 2 do Regulaminu.
 
§ 3
Rejestracja
1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży Klient jest obowiązany dokonać nieodpłatnej Rejestracji za pomocą Formularza Rejestracji.
2. W przypadku dokonania Rejestracji - w Formularzu Rejestracji zostaną zamieszczone dane pozwalające na prawidłową identyfikację Klienta (imię i nazwisko osoby fizycznej, nazwa osoby prawnej, nazwa jednostki organizacyjnej, nie posiadającej osobowości prawnej, a która posiada zdolność prawną, firma przedsiębiorcy), dane adresowe Klienta, adres poczty elektronicznej Klienta (adres e-mail), nr telefonu Klienta, dane potrzebne do wystawienia faktury proforma, faktury VAT bądź paragonu fiskalnego.
3. W przypadku Konsumenta podanie danych osobowych w Formularzu Rejestracji jest dobrowolne - jednakże nie podanie tych danych uniemożliwia dokonanie Rejestracji, a w konsekwencji uniemożliwia zawarcie przez Konsumenta Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem ust. 4 (przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych).
4. Dane osobowe Konsumenta – oprócz przetwarzania w celach sprzedażowych - są przetwarzane przez Sprzedawcę także w celach marketingowych. Wyrażenie zgody przez Konsumenta na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych w celach marketingowych oznacza zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy – poprzez przesyłanie newslettera - na adres poczty elektronicznej Konsumenta, podany w Formularzu Rejestracji. Wyrażenie przez Konsumenta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych, nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży. Zgoda na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Konsumenta w celach marketingowych może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia przez Konsumenta na trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy info@maziaje.waw.pl
5. Rejestracja następuje poprzez prawidłowe wypełnienie przez Klienta Formularza Rejestracji oraz przesłanie wypełnionego Formularza Rejestracji drogą elektroniczną do Sprzedawcy. Po dokonaniu Rejestracji Klient otrzymuje od Sprzedawcy powiadomienie mailowe na podany przez siebie adres poczty elektronicznej o Rejestracji.
6. W trakcie wypełniania Formularza Rejestracji Sprzedawca umożliwia Klientowi zapoznanie się z Regulaminem. W celu prawidłowego wypełnienia Formularza Rejestracji Klient jest zobowiązany zaakceptować Regulamin poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w Formularzu Rejestracji.
7. Bez dokonania Rejestracji za pomocą Formularza Rejestracji niemożliwe jest złożenie Zamówienia.
 
§ 4
Składanie i przyjmowanie Zamówień
 
1. Informacje dot. Towarów (łącznie z cenami) zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Towary w Sklepie są wskazane i oznaczone, według specyfikacji, na Stronie Internetowej Sklepu.
3. W odniesieniu do Towaru zawarte są informacje dotyczące: rodzaju Towaru, producencie Towaru bądź jego importerze, opisu Towaru, ceny brutto Towaru (tj. cenie z podatkiem VAT), znaku bezpieczeństwa i znaku zgodności – jeżeli wymagają tego przepisy odrębne.
4. Klient może składać Zamówienia nabycia Towarów przez 7 (siedem) dni w tygodniu, 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
5. Klient składa Zamówienie nabycia Towarów poprzez:
• dodanie Towaru do Zamówienia poprzez wybór polecenia „Koszyk”, znajdującego się pod danym Towarem, który jest prezentowany na Stronie Internetowej Sklepu,
• prawidłowe wypełnienie elektronicznego Formularza Zamówienia; w Formularzu Zamówienia Klient winien wskazać: rodzaj oraz ilość zamówionych Towarów, adres dostawy Towaru, sposób płatności za Towar, sposób dostawy Towaru.
6. Zatwierdzenie i wysłanie prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia – poprzez wybranie polecenia „Zamawiam i płacę”; zatwierdzenie i wysłanie prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia jest możliwe jedynie po ponownej akceptacji Regulaminu.
7. Każdorazowo przed wysłaniem prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany przez Sprzedawcę o: danych adresowych podanych przez Klienta, rodzaju i ilości zamówionych Towarów, wartości Zamówienia (tj. łącznej cenie brutto za zamówione Towary), adresie dostawy Towaru, sposobie płatności ceny za Towar, wybranym przez Klienta sposobie dostawy Towaru, opłacie (jeżeli została naliczona) za dostawę Towaru. Podany przez Klienta adres dostawy Towaru jest miejscem spełnienia świadczenia.
8. Do momentu zatwierdzenia i wysłania do Sprzedawcy Zamówienia - poprzez wybranie w Formularzu Zamówienia polecenia „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość dokonywania zmian dot. rodzajów Towarów i ich ilości w Zamówieniu.
9. Zatwierdzenie i wysłanie przez Klienta Zamówienia - poprzez użycie polecenia „Zamawiam i płacę” - jest oświadczeniem woli Klienta w przedmiocie złożenia oferty zakupu Towarów od Sprzedawcy poprzez Sklep (Zamówienie).
10. Złożenie Zamówienia przez Klienta nie jest równoznaczne z przyjęciem Zamówienia przez Sprzedawcę.
11. Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę następuje poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w Formularzu Rejestracji, potwierdzenia przyjęcia Zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta informacji od Sprzedawcy o potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia zostaje zawarta Umowa Sprzedaży - w przypadku gdy Klient wskazał sposób płatności ceny gotówką przy odbiorze. W przypadku gdy Klient wybrał sposób płatności w formie przedpłaty - Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie wpływu płatności na konto Sprzedawcy.

§ 5
Realizacja Zamówień
 
1. Sprzedawca dostarcza Towary wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Termin dostawy Towarów jest liczony w dniach roboczych.
4. Początkiem biegu terminu dostawy Towarów jest dzień następujący po dniu poinformowania Klienta o potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia - w przypadku gdy płatność za Towar ma nastąpić gotówką przy odbiorze.
5. Początkiem biegu terminu dostawy Towarów jest dzień następujący po dniu wpłynięcia środków pieniężnych z tytułu ceny i opłaty za dostawę towaru (jeżeli opłata taka została naliczona) na rachunek bankowy Sprzedawcy – w przypadku gdy płatność za Towar ma nastąpić w formie przedpłaty.
6. Dostawa Towarów następuje w terminie do 14 (czternastu) dni roboczych, z zastrzeżeniem ust. 4 i ust. 5. W razie opóźnienia Sprzedawcy Klient może wyznaczyć dodatkowy termin na dostawę Towarów a po jego bezskutecznym upływie od umowy odstąpić (art. 543 1 § 2 Kodeksu cywilnego).
7. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary w sposób wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
8. Klient wskazuje w Formularzu Zamówienia następujący sposób Dostawy Towarów:
• bezpośrednio przez Sprzedawcę,
• za pośrednictwem Poczty Polskiej,
• za pośrednictwem przewoźnika (kurier).
9. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju w obecności doręczyciela Poczty Polskiej bądź przewoźnika (kuriera). W razie stwierdzenia ubytku bądź uszkodzenia przesyłki Klient obowiązany jest do dokonania wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
 
§ 6
Ceny Towarów oraz opłaty należne za dostarczenie zamówionych Towarów
 
1. Sprzedawca oświadcza, że obowiązującą Klienta ceną brutto (tj. obejmującą podatek od towarów i usług VAT) poszczególnych Towarów jest cena podana na Stronie Internetowej Sklepu w momencie złożenia Formularza Zamówienia przez Klienta.
2. W przypadku dostawy Towaru przez doręczyciela Poczty Polskiej bądź przewoźnika (kurier) Klient ponosi także opłatę za dostawę zamówionych Towarów. Opłata ta jest uzależniona od wagi i gabarytu Towarów oraz aktualnego cennika opłat Poczty Polskiej/przewoźnika. W przypadku dostawy Towaru osobiście przez Sprzedawcę Klient nie ponosi opłaty za dostawę zamówionych Towarów.
§ 7
Sposoby płatności ceny za Towar oraz opłat za dostawę Towaru
 
1. W Sklepie stosowane są następujące sposoby płatności ceny za zakupione Towary:
• płatność gotówką przy odbiorze – Klient płaci osobiście do rąk Sprzedawcy odbierając zamówiony Towar,
• przedpłata – Klientowi na podany przez Niego w Formularzu Rejestracji adres poczty elektronicznej wysyłana jest faktura pro forma wraz z numerem rachunku bankowego Sprzedawcy. Zamówienie jest realizowane po opłaceniu i zaksięgowaniu płatności u Sprzedawcy. Przyjmowanie płatności następuje na rachunek bankowy Sprzedawcy w każdym przypadku, gdy: 1) stroną transakcji, z której wynika płatność, jest inny przedsiębiorca oraz 2) jednorazowa wartość transakcji, bez względu na liczbę wynikających z niej płatności, przekracza równowartość 15.000 (piętnaście tysięcy) euro przeliczonych na złote według średniego kursu walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym dokonano transakcji. Ewentualne koszty związane z dokonaniem płatności za pośrednictwem banku obciążają Klienta.
2. Określona w § 6 ust. 2 opłata za dostawę zamówionych Towarów (Poczta Polska/kurier) jest doliczana do wartości zamówienia.
3. Faktura VAT zostanie wystawiona w terminie do 7 (siedmiu) dni od dnia zrealizowania dostawy.
 
§ 8
Miejsce i sposób składania oraz sposób rozpatrywania reklamacji
 
1. Klient składa reklamację w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych, liczonym od dnia, w którym nastąpiło lub miało nastąpić dostarczenie zamówionych Towarów.
2. Reklamacja powinna zawierać opis oraz dokument (w kopii) potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru (kopia faktury VAT, paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego). Reklamacja może być przesłana na adres: ul. Koncertowa 11 lok. U 205, 02-787 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: info@maziaje.waw.pl
3. Reklamacja powinna określać numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca zwróci Klientowi cenę za Towar wraz z uiszczonymi przez Klienta opłatami w przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy Sprzedaży, na zasadzie § 5 ust. 6 bądź wygaśnięcia umowy, o którym mowa w ust. 5.
4. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich złożenia przez Klienta.
5. W razie uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji dotyczącej wad dostarczonych Towarów Klient zobowiązany jest zwrócić wadliwy Towar na adres Sprzedawcy w terminie 7 dni od dnia poinformowania Klienta przez Sprzedawcę o obowiązku zwrotu wadliwego Towaru.
6. W takim wypadku Sprzedawca dostarczy Klientowi Towar wolny od wad w terminie 14 dni od dnia zwrotu wadliwego Towaru, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie. W wypadku, gdy dostarczenie Towaru wolnego od wad nie jest możliwe Sprzedawca zwróci Klientowi w terminie 14 dni od dnia zwrotu wadliwego Towaru uiszczoną przez Klienta cenę oraz wniesione przez Klienta opłaty za dostawę Towaru, a Umowa Sprzedaży wygasa.
7. W stosunku do Klienta, nie będącego Konsumentem, wyłączone zostają uprawnienia wynikające z rękojmi.

§ 9
Przepisy dotyczące tylko Konsumentów.
 
1. Poniższe postanowienia mają zastosowanie jedynie do Konsumentów. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie do Umów Sprzedaży zawartych pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą mają zastosowanie przepisy ustawy o prawach konsumentów.
2. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
3. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia:
• w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Towaru - w przypadku Umowy sprzedaży Towaru,
• w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniego z Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniego Towaru- w przypadku Umowy sprzedaży wielu Towarów, które dostarczane są osobno,
• w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części - w przypadku Umowy sprzedaży Towarów dostarczanych partiami lub w częściach,
• w którym Konsument wszedł w posiadanie pierwszego z Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie pierwszego z Towarów - w przypadku umów o regularne dostarczanie Towarów przez czas oznaczony.
4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument musi poinformować Sprzedawcę podając: adres pocztowy, oraz o ile są dostępne, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail - o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
5. Konsument może skorzystać z wzoru Formularza Odstąpienia od Umowy Sprzedaży, stanowiącego Załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Konsument może również wypełnić i przesłać Formularz Odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy info@maziaje.waw.pl . Jeżeli Konsument skorzysta z tej możliwości, Sprzedawca przesyła Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na trwałym nośniku (pocztą elektroniczną).
6. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy, aby Konsument wysłał Formularz Odstąpienia od Umowy Sprzedaży bądź oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od Umowy przed upływem 14- to dniowego terminu do odstąpienia od Umowy.
7. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy Sprzedaży umowę uważa się za nie zawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta Konsumenta przestaje wiązać.
8. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym opłaty za dostawę Towaru nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy – z zastrzeżeniem, że w przypadku wydania Towaru Konsumentowi, Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub do czasu otrzymania dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
13.  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od daty wydania Konsumentowi Towaru.
14. Przy wykonywaniu uprawnień z rękojmi, jeżeli Towar ma wadę Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy (art. 560 § 1 Kodeksu cywilnego), chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni Towar wadliwy na Towar wolny od wad albo wadę usunie (uznaje się, że spełnienie przesłanki niezwłocznej i bez nadmiernej niedogodności wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad ma miejsce w przypadku dostarczenia Konsumentowi nowego niewadliwego Towaru w terminie 14 dni od dnia złożenia Sprzedawcy oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy). Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
15. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady Towaru żądać wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo zamiast wymiany wadliwego Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie wadliwego Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę (art. 560 § 2 Kodeksu cywilnego).
16. Przy wykonywaniu uprawnień z rękojmi, jeżeli Towar ma wadę Konsument może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady (art. 561 § 1 Kodeksu cywilnego). Uznaje się, że w przypadku gdy Sprzedawca wymienił wadliwy Towar na wolny od wad lub usunął wadę w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania Konsumenta jest to traktowane jako wymianę Towaru na wolny od wad albo usunięcie wady w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego Towaru w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
17. Jeżeli Konsument wykonujący uprawnienia z rękojmi zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 (czternastu) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
18. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży jeśli wada jest nieistotna.
19. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Warszawie ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Konsumenci/ważne adresy.

§ 10
Postanowienia końcowe
 
1. Wszelkie spory wynikające z umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientami, nie będącymi Konsumentami będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Sprzedawcy.
2. Niniejszy Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej na Stronie Internetowej Sprzedawcy.
 
§ 11
Wejście w życie Regulaminu
 
Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.10.2015 r.
 
 
Załącznik Nr 1
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
 
 (miejscowość, data)

Adresat [nazwa przedsiębiorcy, adres pocztowy, o ile odstępne, numer faksu i adres e-mail]
 
 Ja/My (*) ………………………………………………………………………… niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
 ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
 Numer rachunku bankowego do zwrotu środków**:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………
Data zawarcia umowy/odbioru ……………………………………...............
Imię i nazwisko Konsumenta/ów ……………………………………………..
Adres Konsumenta/ów …………………………………………………………
Podpis Konsumenta (-ów) * (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)  …………………
* Niepotrzebne skreślić
** O ile jest inny niż rachunek bankowy, z którego dokonano zapłaty, bądź w przypadku dokonania płatności gotówką przy odbiorze.
 
 
Załącznik Nr 2
KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
1. Sprzedawca dba o jakość kontaktów z Klientem.
2. Sprzedawca rzetelnie przedstawia Klientowi warunki sprzedaży.
3. Sprzedawca rzetelnie i terminowo rozpatruje reklamacje.
4. Sprzedawca chroni informacje o Klientach i wykorzystuje je tylko zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl